Nu IROSI mâncarea! Uite cum (P)

De Maria Mocanu
15 aprilie, 2019

Știai că o familie de români aruncă la gunoi în medie 170 de kilograme de alimente pe an? Putem să fim mai ecologici, tot ce trebuie să facem este să acordăm mai multă atenție obiceiurilor noastre zilnice. Citește în continuare pentru a afla ce poți face începând chiar de azi.

Având în vedere cât de mult costă alimentele, atunci când alegem ce să adăugăm în coșul de cumpărături ar trebui să ne gândim atent atât la conținutul portofelului nostru, cât și la cel al stomacului. Așa că primul lucru pe care îl putem face pentru a nu mai arunca mâncare este să fim permanent conștienți care sunt ingredientele sănătoase și care sunt cele mai puțin sănătoase. Poți cumpăra mai ieftin ce să pui pe masă dacă te concentrezi pe cele câteva ingrediente principale de care oricare dintre noi are nevoie.

În primul rând, acordă o atenție sporită vitaminelor, deoarece aportul lor pentru sănătatea ta este imposibil de înlocuit. Beneficiile lor includ abilitatea de a preveni și trata diferite afecțiuni, inclusiv problemele cardiace, nivelurile mari de colesterol, precum și tulburările ochilor și ale pielii. Sursa principală de vitamine sunt fructele și legumele, așa că nu uita să le incluzi în dieta zilnică. Dacă dorești să cumperi alimente de calitate și sănătoase, verifică întâi cataloagele de pe Kimbino.ro. În majoritatea magazinelor alimentare se găsesc azi fructe proaspete și sănătoase. Îți plac fructele dulci? Te poți bucura de sursa excelentă de vitamine din strugurii pe care îi găsești în cel mai recent catalog Penny.

În al doilea rând, nu-ți priva corpul de proteine. Aceasta este o componentă importantă a fiecărei celule din organism, de exemplu, părul și unghiile sunt în cea mai mare parte alcătuite din proteine. Corpul are nevoie tot de proteine de asemenea pentru a produce și a repara țesuturile, dar și pentru a crea enzime, hormoni și alte substanțe chimice esențiale. Alături de grăsimi și de carbohidrați, proteina este un „macronutrient”, adică organismul are nevoie de cantități destul de mari de proteine. Vitaminele și mineralele, care sunt necesare în cantități mai mici, se numesc „micronutrienți”.
Spre deosebire de grăsimi și de carbohidrați, organismul nu stochează proteine, așa că este important să consumi regulat proteine. Probabil că deja știți care e principala problemă cu „macronutrienții” – faptul că grăsimile și zahărul se depun în locuri nedorite și, chiar mai mult, ne provoacă însemnate probleme de sănătate. De aceea, recomandarea specialiștilor este să reducem pe cât posibil sursele de grăsimi și zahăr optând ca sursă de proteine pentru alimente sărace în grăsimi – de exemplu, ton, semințe de floarea soarelui, brânză ușoară sau lapte, ouă etc. Toate acestea nu doar că sunt foarte sănătoase, dar sunt și ușor de găsit la prețuri mai ieftine și preferabile.

Acum că se apropie Paștele, ai șanse și mai mari să achiziționezi convenabil ingredientele pentru cele mai sănătoase și gustoase rețete de sezon. Ca să nu bați în lung și în lat supermarketurile în căutarea prețurilor reduse, recomandarea noastră este să apelezi la un site dedicat cataloagelor online precum Kimbino. Poți consulta de acasă ofertele disponibile în cele mai recente cataloage, cum ar fi Kaufland – catalog nou. Este mult mai simplu să trăiești sănătos atunci când ai acces la informații!

Articole similare

Lasa un comentariu